මෙරට දුම්රිය ඉතිහාසයේ ස්වර්ණමය යුගය 60-80 අතර යුගය බව ඔබ මෙහිදී කිහිප වරක් කියවන්නට ඇත. එම කාලය තුල මෙරට දුම්රිය මාර්ගයන්ට විවිධ ආකාරයේ දුම්රිය කට්ටල සහ එන්ජින් විශාල ප්රමාණයක් එකතුවිය. එම යුගයේ අවසාන භාගයේදි, එනම් වර්ෂ 1989 දී මෙරට දුම්රිය මාර්ගවලට තවත් ඉතා විශිෂ්ඨ දුම්රිය කට්ටල වර්ගයක් හඳුන්වා දෙන ලදී. S8 ධාවන පන්තිය යටතේ වර්ග කර ධාවනයට එක්කරන ලද මෙම දුම්රියේ තාක්ෂණික සහ ඇතැම් තොරතුරු කිහිපයක් පහත දැක්වේ.
Monday, November 07, 2011
෴S8 බලවේග දුම්රිය - ජපන් කොරියන් සුසංයෝගයෙන් බලගැන්වූ, මෙරට සාර්ථකම බලවේග දුම්රිය෴
ගොනුගත කරන ලද:-
එන්ජින්,
ඩීසල් එන්ජින්,
බලවේග දුම්රිය,
හයිඩ්රොලික්
Saturday, October 15, 2011
෴S7 බලවේග දුම්රිය - දේශියව නිපදවු මැදිරි යෙදූ අවසාන බලවේග දුම්රිය෴
ඡායාරූපය:- Railway Museum |
ගොනුගත කරන ලද:-
එන්ජින්,
ඩීසල් එන්ජින්,
බලවේග දුම්රිය,
හයිඩ්රොලික්
Thursday, October 13, 2011
෴S6 බලවේග දුම්රිය - බල සැපයුම් එන්ජින් අලුතෙන් සවිකර අලුත්වැඩියාවක් සිදු කරන ලද මුල්ම බලවේග දුම්රිය෴
මරදාන දුම්රිය ස්ථානයේදී 2011/08/13 දින ගත් ඡායාරූපයකි |
අධික මගී තදබදයක් සහිත ප්රදේශ වල ප්රවාහන සේවා සඳහා යෙදවීම සඳහා විශේෂයෙන් එන්ජින් සහිත දුම්රියන් යෙදවීම වෙනුවට වඩාත් ලාභදායි විසඳුමක් ලෙස බලවේග දුම්රියන් යෙදීමට දුම්රිය බලධාරින්ගේ අවධානය වරින් වර යොමු වූ බව පූර්ව ලිපි වලදී ඔබ කියවන්නට ඇත. S6 වර්ගයේ බලවේග දුම්රියන්ද මෙරටට ගෙන එන ලද්දේ එම වැඩසටහන් වල ප්රතිඵලයක් වශයෙනි.
ගොනුගත කරන ලද:-
එන්ජින්,
ඩීසල් එන්ජින්,
බලවේග දුම්රිය,
හයිඩ්රොලික්
Monday, September 05, 2011
෴S5 බලවේග දුම්රිය - ශ්රීලංකාවේ ප්රථම ඩීසල් සුඛෝපභෝගී බලවේග දුම්රිය෴
ඡායාරූපය:-http://www.railwaymuseum.lk හිමිකම:- හර්ෂ හේරත් |
මෙරට දුම්රිය සේවය වෙත වැඩිම දුම්රිය ප්රමාණයක් එකතු වු වර්ෂ 1960-1980 යුගයේ මෙරටට ගෙන්වූ තවත් දුම්රියක් ලෙස මෙම S5 පන්තියේ බලවේග දුම්රිය හැඳින්විය හැකිය. එම දුම්රිය මෙරටට ගෙන්වා ඇත්තේ ජපානයෙන් වන අතර මෙරටට අඩුම බලවේග දුම්රිය සංඛ්යාවක් ගෙන්වා ඇත්තේ මෙම වර්ගයෙනි. එනම් බලවේග කට්ටල දෙකකි.
ගොනුගත කරන ලද:-
ඩීසල් එන්ජින්,
බලවේග දුම්රිය,
හයිඩ්රොලික්
Subscribe to:
Posts (Atom)