ඔබ මෑතකදී බණ්ඩාරවෙල දක්වා දුම්රියෙන් ගමන් කර ඇත්නම් මෙම එන්ජිම ඔබ දැක ඇති බවට සහතිකය. එය මෙරටට ගෙන එන ලද G2 පන්තියේ ඩීසල් ෂන්ටින් එන්ජිමකි. එසේම මෙය ෂන්ටින් කටයුතු සඳහා පමණක් යොදාගත් එන්ජිමක් පමණක් නොවේ. මේ එම ෂන්ටින් එන්ජිම පිළිබඳව සටහනයි.
Wednesday, August 22, 2012
෴G2 class ෂන්ටින් එන්ජිම - ෂන්ටින් සහ භාණ්ඩ ප්රවාහන කටයුතු වෙනුවෙන් යෙදූ එන්ජිම෴
ගොනුගත කරන ලද:-
ඉතිහාසය,
ඉලෙක්ට්රික්,
උඩරට මාර්ගය,
එන්ජින්,
ඩීසල් එන්ජින්,
ෂන්ටින් එන්ජින්
Monday, July 30, 2012
෴G1 class ෂන්ටින් එන්ජිම - මෙරට දුම්රිය සේවය සඳහා මිලදීගත් මුල්ම ඩීසල් එන්ජිම෴
මෙම ලිපිය වෙන් වන්නේ මෙරට දුම්රිය සේවයේ තවත් එක් ඉතිහාසගත සලකුණක් පිලිබඳව සටහනක් තැබීමටයි. ඒ අන් කිසිවක් නොව මෙරට දුම්රිය සේවය වෙනුවෙන් මුල්ම වරට මිලදීගත් ඩීසල් දුම්රිය එන්ජිම පිලිබඳව විස්තර සටහනක් තැබීම වෙනුවෙනි.
ගොනුගත කරන ලද:-
ඉතිහාසය,
ඉලෙක්ට්රික්,
එන්ජින්,
ඩීසල් එන්ජින්,
ෂන්ටින් එන්ජින්
Monday, July 09, 2012
෴Y class Hunslet ෂන්ටින් එන්ජිම - දුම්රිය සේවයේ පුංචි වීරයා෴
පින්තූරය - Dilukshi Hasintha |
ගොනුගත කරන ලද:-
එන්ජින්,
ඩීසල් එන්ජින්,
ෂන්ටින් එන්ජින්,
හයිඩ්රොලික්
Monday, June 18, 2012
රේල් පාර දිගේ හයික් එකක් යන්න ඔබත් කැමතිද....
"රේල් ෆැන් කෙනෙක් එහෙමත් නැතුව සාමාන්ය අයගේ භාෂාවෙන් කියනවනම් කෝච්චි පිස්සෙක් විදියට මට ගොඩක් අයගෙන් අහන්න ලැබෙන දෙයක් තමයි හයික් එකක් යන්න ආසයි ඒ ගැන විස්තරයක් කියන්න කියන එක. මේ තියෙන්නේ මම ටික කලකට කලින් සඟරාවකට ලියන්න සකස් කරපු ලිපියක්. හයික් එකක් යන්න ආස අයට මේක වැදගත් වෙයි කියල හිතෙනවා."
ගොනුගත කරන ලද:-
Discussion,
උඩරට මාර්ගය,
චාරිකා සටහන්
Subscribe to:
Posts (Atom)